Nasrettin Hoca Fıkraları çoğu bir arada

17 Şubat 2013 Pazar

Nasrettin Hoca ve Cimri 


Cimri ve de boş boğazın biri Hocaya: 
Ya Nasrettin Hoca demiş demek parayı çok seviyorsun. Acaba neden ? 
-Hoca cevabını yapıştırmış. Senin gibilere muhtaç olmamak için... 


AKLIN VARSA GÖLE KOŞ 


Hoca, bir gün kırlardan topladığı çalı çırpıyı eşeğine yükleyip evine götürürken : 
-Acaba, yaş çırpı da kurusu gibi yanar mı? diye düşünür ve şeytana uyarak çakmağını çakar ve alevi çalı çırpıya dokundurur.Aralarında kuruları da bulunan çalı çırpı hemen alev alır.Eşekte bir korku, bir telaş, huzursuzluktur başlar.Anıra anıra, çifte ata ata dört nala koşmağa başlar.Hoca da arkasından olanca gücüyle bağırır : 
-Aklın varsa göle koş! 


ÇORBA 


Hoca'nın canı şöyle bir tarhana çorbası çekmiş. 
Başlamış ağzı sulana sulana hayal kurmaya.O sı- 
rada kapı çalınmış ve komşunun oğlu= 
- Hocam,annem hasta,bir tas çorba istiyor,demiş. 
Hoca,söylenmiş kendi kendine= 
- Hey Allah'ım,bizim komşular hayalin bile koku- 
sunu bile alıyor! 


Ya üstünde ben olsaydım? 


Bir gün Nasrettin Hoca eşeğini kaybetmiş. Allah'a şükrederek eşeği arıyormuş. 
onu gören biri yapıyorsun diye sormuş. 
Hoca: 
Eşeğimi arıyorum, demiş. 
Adam: 
Peki neden allaha şükredip duruyorsun? 
Hoca: 
Ya üstünde ben olsaydım! 

0 yorum:

Yorum Gönder

Komik Tespitler Her Hakkı Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.
 
Copyright © -2012 Komik Tespitler All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks